Dla gmin
Od lat świadczymy kompleksowe usługi usuwania azbestu dla jednostek samorządów terytorialnych na terenie całego kraju.
Zakres oferowanych usług:
-
Demontaż, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest m. in. z dachów, elewacji;
-
Odbiór, transport i unieszkodliwienie zeskładowanych na nieruchomości odpadów zawierających azbest;
-
Pakowanie materiałów azbestowych;
-
Uprzątnięcie dzikich wysypisk eternitu;
-
Wykonanie pomiarów na zawartość włókien azbestu w powietrzu.
Zapewniamy komplet dokumentów zgodnie z indywidualnymi wymaganiami, a przede wszystkim:
-
Zgłoszenie prac w kontakcie z azbestem do Państwowej Inspekcji Pracy, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej minimum 7 dni przed rozpoczęciem prac;
-
Oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest;
-
Oświadczenie o oczyszczeniu terenu z resztek azbestu i pyłu azbestowego;
-
Zdjęcia przed i po zakończeniu prac dla każdej nieruchomości;
-
Karta Przekazania Odpadów.